16 Haziran 2011 Perşembe

Sahile Vurdu Kalbim Su Yandı, Kum Da Yandı,


Rabbim O Esrarlı Yangına Bu Can Nasıl Dayandı.
Sahile Vurdu Kalbim Su Yandı, Kum Da Yandı,

B ir Mum Gibi Eriyip Aktı Uykusuzluğum.
Mevla’mın Rahmetine Kavuşturacak Ölüm.
Ölüme Beş Kala Dertli Uykum Da Yandı

Ruhumu, Yurdumdan Mahrum Edip Dolaştırdın Can Gibi
Ruhumla Canlanan Bedenim Söndü,
Yanan Alev Gibi Sonra Ruhum Da Yandı

Kül Olurdu Bir Yiğidin "Ebed" Figanıyla Her Umut
Bülbülün Küllerine Konan Puhum Da Yandı

Nefsim, Böylesi Bir Yangını Görmedi Nemrut Bile
Kaktüsün Gölgesinde Nazlı Ahım Da Yandı

Ahımdır Zannederdim En Belalı Kıvılcım.
Sonsuzluk Arzularımın, Kıssa Eline Dokunan Kanlı Ahım Da Yandı

Bir Damla Su Ver Bana Ey Rahim, Bari Sen Küsme.
Affın İle Kalmadı Hiçbir Şeyim Bak Günahım Da Yandı

Yenilgiler Bir Tufan Gibi Çöktü Üstüme.
Bir Sen Kaldın Ey Hay Olan,
Ülkem Yıkıldı Heyhat, Ordugahım Da Yandı.

Kölenim Her Zaman Secde Kıldım Azametin .
Sen Varsın Diye, Başıma Taç Ettiğim Gururum Da Yandı

İlk Defa Böylesine Tutuştu Kalbim, Gökkuşağı Azametine Karşı,
Renklerim Siyah Oldu Ve Siyahım Da Yandı

Ondan Başka Ne Varsa Yandı,
Yandım Ben Ve Tüm Benliğim
Onu Göreyim Diye Kıblegahım Da Yandı


Not: Şiir Aslı Üzerinde Düzenleme Yapılmıştır ..ZAP.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder