27 Haziran 2011 Pazartesi

Ben evlenemeyecek miyim ...Evlilik duası var mı?

Ben evlenemeyecek miyim?
Beni mutlu edecek bir cevap verirsiniz diye düşünüyorum. Ben bu dünyada evlenemeyecek miyim? Allah kaderde yazmadığı için mi evlenemiyorum? Kaderde yazmasa da "kaderimizdir" deyip rıza gösteririz ama bunaldım ve sıkıntıdan soruyorum. Çok üzülüyorum. Yaşım geçiyor, tüm yaşıtlarım evlendi. Saçlarıma ak düştü. Namazlarımda devamlı kısmet duası ediyorum. (Rumuz: Nihat)

Evleneceğiniz kaderinizde yazılıp yazılmaması elinizi kolunuzu bağlamasın. Bunun için bir bunalıma ve sıkıntıya düşmeyin.
Hiç kimse kaderde olanları bilmez. Bilmesi de gerekmez.
Siz evlilik konusunda girişimlerde bulunursanız kaderinizi kendi elinizle açmış olursunuz.

Allah kimsenin kaderini, kısmetini bağlamaz, kulunu çaresiz halde bırakmaz. Çevrenizin, tanıdıklarınızın yardımını alarak araştırmaya devam edin, ümitsizliğe kapılmayın, hayata küsmeyin, ısrar edin, eliniz boş dönmeyecektir.

Evlenmek öyle çok zor bir mesele değildir, yeter ki kanaat edin, dualarınızda "göz aydınlığı" olacak bir eş isteyin.

Evinde kısmetini bekleyen,
yaşı geçtiği için üzülen binlerce genç kızın olduğunu da unutmayın.
Allah kalbinize göre verecektir.




----------------------------

37 yaşında bir bayanım.
Evlenmeyi çok istiyorum ama bir türlü olmuyor. Seçici de değilim.
Hep ben beğenilmiyorum. İmtihanım olduğunu biliyorum. Dua etmekten vazgeçmedim.
Özel olarak yapabileceğim bir şey var mı? Nasıl dua etmeliyim?


Yaşınız evlilik ümidini yitirecek kadar geçmiş değil.
Bu yaşta evlenip yuva kuran, çoluk çocuğa karışan, annelik zevkini tadan birçok insan vardır. Allah'tan hiçbir zaman ümit kesilmez. Allah nasip ettikten sonra kimse de engel olamaz.

Bunun için sürekli kendinizi evliliğe hazır hissedin.
Bu konuda yakınlarınızın yardımını ve desteğini alın. Hayat sürprizlerle doludur.
Allah bir kapıyı kapatırsa, yüzlerce kapıyı açar. Kapalı bir kapının önünde bekleyip durmaktansa, açık kapları aralamalı.
Dualarınızı da arttırın.
Bir kul olarak Allah'tan her şeyi isteriz.
Mesela, bir evlilik duası olarak Furkan Suresi 74* ve Âl-i İmran Suresi 38* gibi dua âyetlerini okuyabilirsiniz.

Öncelikle sizi "Allah beğensin", sizden O razı olsun.
O istedikten sonra "olmazlar" öyle olur, rüyalar/hayaller öyle gerçekleşir ki şaşırır kalırsınız
. Bunun da en önemli şartı sürekli ümitvar olmaktır.


Hayırlı evlat yetiştirme arzusu ve çabası içerisinde bulunanlar için.

Ümit ederiz ki Rabbimiz dualarımızıkabul edip bizlere güzellikler ihsan eder.Amin

FURKÂN Suresi Ayet - 74


وَالَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّيَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا
Vellezîne yekûlûne rabbenâ heb lenâ min ezvâcinâ ve zurriyyâtinâ kurrete a’yunin vec’alnâ lil muttekîne imâmâ(imâmen).

turkce anlamı
1)
Ve onlar: “Rabbimiz, eşlerimizden ve zürriyyetimizden bize göz aydınlığı bağışla ve bizi muttakilere (takva sahiplerine) imam kıl.” derler.

2)"Ve onlar: "Rabbimiz, bize eşlerimizden ve soyumuzdan, gözün aydınlığı olacak (çocuklar) armağan et ve bizi takva sahiplerine önder kıl," diyenlerdir."
 3) Ve onlar ki, “Ey Rabbimiz!” diye niyaz ederler, “Bize göz nûru olacak  eşler ve çocuklar bahşet; bizi Sana karşı sorumluluk bilinci taşıyan kimseler için örnek ve öncü yap!

elfu elfu amin...Rabbim göz nuru olacak eş ve evlatlat nasip etsin inşlh...

Al-i İmran Suresi - Ayet - 36

فَلَمَّا وَضَعَتْهَا قَالَتْ رَبِّ إِنِّي وَضَعْتُهَا أُنثَى وَاللّهُ أَعْلَمُ بِمَا وَضَعَتْ وَلَيْسَ الذَّكَرُ كَالأُنثَى وَإِنِّي سَمَّيْتُهَا مَرْيَمَ وِإِنِّي أُعِيذُهَا بِكَ وَذُرِّيَّتَهَا مِنَ    الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ  
Fe lemmâ vadaathâ kâlet rabbi innî vada’tuhâ unsâ vallâhu a’lemu bi mâ vadaat ve
leysez zekeru kel unsâ, ve innî semmeytuhâ meryeme ve innî uîzuhâ bike ve zurriyyetehâ mineş şeytânir racîm(racîmi).

turkce anlamı
"Fakat onu doğurunca: "Rabbim, gerçekten ben onu kız olarak doğurdum" dedi. Ve Allah, onun ne doğurduğunu çok iyi biliyordu. "Erkek, kız (çocuğu) gibi değildir. Ben onu, "Meryem" diye isimlendirdim ve muhakkak ki ben, onu ve onun zurriyetini, taşlanmış şeytandan Sana sığındırırım" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder