16 Haziran 2011 Perşembe

Maalesef Karındaşın....



Selem
Sen Beni Satırla mı Teselli Edeceksin...
Sen Beni Bir Tebessüm ile mi Yolcu Edeceksin ...
Sen Beni Bir Satırla damı Hatırlaya can...
Sen Beni Bir Yazı İle mı Yad Edeceksin...
Sen Beni Bir Mektupla mı Bilecen...
Sen Beni Bir Hatıra İle mi Sevecen...
Sen Beni Bir Geçmiş İçin’mi Af Edeceksin...
Sen Beni …….Ben Seni...
Biz Bunlara Takılıp Kalmazdık Ama ..
Ne Edersin ..
Kader...
Araya Km-ler Girdi...
Kader Ayırdı Bizi Elimizden Ne Gelir...
Sabrın Sonu Selamettir ...
Başa Gelen Çekilir...
...

Ayrılıklar Olmasaydı Ölüm Ruhu Almak İçin Bir Yol Bulup Gelemezdi….
...
 Abicim...
Biz Ayrı Değiliz....
Kalplerimiz ..
Mefkûremiz...
Davamız...
Bu Günümüz...
Yarınımız
Cennetimiz..
Hep Seninle
Biliyorsun...
Biliyorsun Değimli?...
Biliyordun Değimli?...
Bildiğini de Biliyordun Sanırım..
Sen Zaten Bilirsin...
Zaten Bilen Sensin...
Sen Bizim En Bilen Kalbimizsin...

Kalbim..Kardeşim...Canım...Ruhum...Nasılsın

Şundan Emin Ol...
Seni...
Çok
Çok
Çok
Çok
Çok
Seviyorum-Uz...
Hasretle Gözlerinden Öper..
Saygı Ve Hürmetlerimi İletirim..

Malum Benim Edebiyatım Yoktur...
Bölük-Pörçüktür, Ben Gibi...
Sen Bunu Çok Kabul Ederimsin Bilemiyorum...

Sen Bizim...
Canımızsın...
Kanımızsın...
Ruhumuzsun....
Sen Her şeyimizsin....

Z.A.P.
Maalesef Karındaşın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder