13 Mayıs 2007 Pazar

Ey Yücelerden Yüce Rabbim! Bütün mal ve mansıp sahipleri kapılarını sürmelediler. Sen’in yüce dergahının kapısı ise asla kapanmaz ve dilekte bulunanla

Ey Yücelerden Yüce Rabbim! Bütün mal ve mansıp sahipleri kapılarını sürmelediler. Sen’in yüce dergahının kapısı ise asla kapanmaz ve dilekte bulunanlara her zaman açıktır. Ya Rabbî, Ya İlahî! Yıldızlar gaybûbet âlemine, gözler de uykuya daldılar.

Sen ise, ey Rabbim, Hayy’sın, Kayyûm’sun; uykudan, uyuklamadan sonsuz defa münezzeh ve müberrâsın. Ya Rab! Gece, karanlığıyla mevcûdâtın üzerini örtünce döşekler de seriliverdi ve sevenler sevdikleriyle başbaşa kaldılar. Sen, Sen’in yolunda, Sana ulaşma istikametinde cehd ü gayret içinde bulunanların biricik sevgilisi, (benim gibi=zap) yalnızlık gurbetine maruz kalanların da yegane enîsisin!

Ya İlâhî! Ulu dergâhına sığınan bu (beni=zap) kimsesiz kulunu kapından kovacak olursan ben gidip hangi kapıya iltica edebilirim ki! İlâhî! Yakınlığından mahrum edersen beni, o zaman ben kimin yakınlığını umabilirim ki! İlâhî! Şayet Sen bana azap etmeyi murad buyurursan, ben biliyorum ki, cezalandırılmaya fazlasıyla müstehakım! Fakat affınla (beni=zap) sarıp sarmalarsan, o da Sen’in lütfun ve keremindir. Ya Seyyidî, ya İlâhî! Marifet erbabı kulların Sen’i bulduklarında Sen’den başka ne varsa hepsinden yüz çevirmişlerdir. Salih kulların Sen’in fazlınla necâta ermişlerdir. Taksîratı pek çok(ben=zap) günahkarlar da “Tevbe, ya Rabbi!” deyip yine Senin kapına yönelmişlerdir.

Ey affı güzel Rabbim! Ne olur, affının serinliğini ve marifetinin halâvetini (benim=zap)benim ruhuma da duyur ve beni onlarla doyur! Her ne kadar ben bunlara lâyık olmasam bile, haşyetle önünde iki büklüm olup ikâbından sakınılmaya lâyık olan da, mücrimlerin günahlarını bağışlama şanına yaraşan da yalnız Sen’sin! ya İlâhî! benim gibi mücrimlerin günahlarını bağışlamak şanına yaraşan da yalnız Sen’sin! kapindan kovma. kovarsan baska kapi yokki siginalim Ya Seyyidî sana sigindim bu azad olmaz koleni bagisla sen sana yakisani yaparsin ben bana yakisan nankor adi biryim 18.000 alami hatirina yarattigin muhammet-mustafa ( s.a.v ) hatirina sen beni bagisla bini mutcaviz mucizeler sahibi muhammet-mustafa ( s.a.v ) hatirina sen beni bagisla en guzel ve gercek sevgiyi ondan ogrendigimiz muhammet-mustafa ( s.a.v ) hatirina sen beni bagisla ne varsa iyi ve guzele dair onun elinden aldigimiz muhammet-mustafa ( s.a.v ) hatirina sen beni bagisla kizini diri diri gomen caniyi adalet ve iylik timsaline ceviren mucizeler sahibi muhammet-mustafa ( s.a.v ) hatirina sen beni bagisla

yetim dogup-oksuz buyuyup tum yetimlerin ve oksuzlerin hamisi olan muhammet-mustafa ( s.a.v ) hatirina sen beni bagisla pazartesi-sali-carsanba-persenbe-cuma-cumartesi-pazarlarin sahibi sabahin-gecenin sahibi yazin-kisin sahibi varın ve yoğun sahibi allahım ya İlâhî! benim gibi mücrimlerin günahlarını bağışlamak şanına yaraşan da yalnız Sen’sin! -muhammet-mustafa ( s.a.v ) hatirina sen beni bagisla
ne olur sen bizi bagisla
ya rabbii ne olur sen bizi bagisla
ya rabbii ne olur sen bizi bagisla
ya rabbii amin amin amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder